Lämpölux asiakaspalvelu pyrkii palvelemaan asiakkaitaan monikanavaisesti ajasta ja paikasta riippumatta. Meihin voi olla yhteydessä esimerkiksi puhelimitse klo 9-16, sähköpostilla, chatillä ja WhatsAppin kautta. Keskimääräinen jonotusaikamme puhelimessa on noin 10 sekuntia ja sähköposteihin vastaamme keskimäärin 24 tunnin aikana.
Olemme pyrkineet toiminnassamme siihen, että asiakas saa vastauksen kysymykseensä ensimmäisen yhteydenoton aikana. Tämä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että asiakkaan soittaessa asiakaspalveluun meillä on riittävä osaaminen ja taustatiedot, jotta voimme selvittää asian yhden puhelun aikana. Olemme myös halunneet antaa vastuun asiakaspalvelijoille ottaa kantaa asioihin ja hoitaa asiakkaan kanssa käytävä keskustelu loppuun asti, vaikka se vaatisi asioiden selvittämistä kollegoilta.
Eniten kysymyksiä asiakaspalveluun tulee yleisistä asioista kuten milloin lasku tulee, miten teen kotitalousvähennyksen tai milloin ikkunat toimitetaan. Olemme pyrkineet ohjeistamaan asiakkaita etukäteen eri tavoin, jotta asiakkaan ei tarvitsisi pyytää neuvoa asiaansa puhelimitse tai sähköpostilla.
Voisi sanoa, että mitä vähemmän yhteydenottoja saamme asiakaspalveluun sitä paremmin remontti on asiakkaalla sujunut. Kun kaikki hoituu sujuvasti ja ongelmitta ei myöskään yhteydenottoja tule.
Olemme myös havainneet, että ongelmatilanteisiin nopea reagointi ja asian selvitys saman tien parantaa merkittävästi asiakaskokemusta. Asian viivyttely ja epäselvä kannanotto ongelmaan yleensä vain aiheuttaa jatkossa enemmän ongelmia ja tyytymättömyyttä asiakkaalle. Asiakaspalvelun työntekijät myös viihtyvät työssään paremmin kun keskeneräisten asioiden lista on mahdollisimman lyhyt.
Löydät meidät somesta! 👇🏻
Häiritseekö makuuhuoneen valoisuus untasi? Haluaisitko nukkua pimeässä huoneessa pitempään?
Osallistu arvontaan ja voita uusi makuunhuoneen ikkuna asennettuna. Sisältää lähes täydellisesti huoneen pimentävän kaihtimen!
Osallistut arvontaan jättämällä yhteystietosi!