Kevätkampanja käynnissä!

Lämpölux
Soita
  • Koti
  • Tuotteet
    • Ikkunaremontti
    • Oviremontti
    • Autotallin nosto-ovi
    • Ilmanvaihtoremontti
  • Remontti palveluna
  • Kokemuksia
    • Kokemuksia
    • Kokemuksia ikkunaremonteista
    • Kokemuksia nosto-oviremonteista
  • Artikkelit
  • Yritys
    • Lämpölux palveluksessasi
    • Tiimi
  • Työpaikat
Soita
Töihin
Koti / Artikkelit / Lämpölux mittaa jokaisen asiakaskokemuksen

Lämpölux mittaa jokaisen asiakaskokemuksen

Keräämme asiakkailtamme palautteita jokaisesta toteutuneesta remontista. Tyytyväisyyskysely toteutetaan myös niille asiakkaille, joiden kanssa ei edetä myyntineuvottelua pidemmälle.

Lämpölux on kymmenvuotisen historiansa aikana tehnyt noin 35 000 remonttia. Saamme satoja palautteita joka viikko, joten meillä on selkeä käsitys siitä, mitä asiakkaamme meistä ajattelevat.

Kolmivaiheista kokemusten keruuta

Olemme mitanneet asiakastyytyväisyyttä jo useiden vuosien ajan. Taloustutkimus selvitti asiakkaiden tyytyväisyyttä Lämpöluxin palveluun ja asiantuntemukseen syksyllä 2015. Suuri enemmistö tutkimukseen vastanneista arvioi yrityksen palvelun erinomaiseksi.

Viime vuosien ajan Lämpölux on toteuttanut asiakastyytyväisyyskyselyn oman järjestelmänsä kautta. Kysely lähetetään kaikille asiakkaille tekstiviestinä kolmessa eri vaiheessa. 

Ensimmäinen viesti lähtee heti myyntitapahtuman jälkeen: oliko asiakas tyytyväinen myyjän toimintaan ja tehtyyn sopimukseen? Seuraavan kyselyn asiakas saa asennuksen jälkeen, ja viimeinen, kolmas viesti tulee asiakkaalle kuukauden käyttökokemuksen jälkeen. Kaikkiin kyselyihin vastataan asteikolla 0–10, ja jokaisessa vaiheessa asiakkaan on mahdollista antaa myös vapaata kirjallista palautetta.

Asiakastyytyväisyyskyselyssään mittaamme erityisesti asiakkaan suositteluhalukkuutta. Käytännössä arvosanan 10 tai 9 antanut asiakas on suosittelija, kahdeksan tai seitsemän antanut neutraali. Lukemat 0–6 kertovat negatiivisesta palautteesta.

Lämpöluxin saamat palautteet ovat olleet pääosin hyviä. Painoitamme, että joka kerta, kun asiakkaan arvosana on alle seitsemän, palaute käsitellään. Niissä tilanteissa järjestelmä nimittäin lähettää automaattisesti sähköpostin – palautetta koskevasta asiasta riippuen – joko myyntijohtajalle tai tekniselle johtajalle, joka ottaa asian hoidosta vastuun. Negatiivisen palautteen antaneeseen asiakkaaseen ollaan yhteydessä 1–2 arkipäivän sisään, jotta asia voitaisiin hoitaa mahdollisimman pikaisesti kuntoon.

Asiakaskokemusten kerääminen hyödyttää kaikkia osapuolia

Joka neljäs asiakas vastaa Lämpöluxin asiakaskyselyyn, joten vastaamisprosenttia voi pitää hyvänä. Lämpöluxin käytössä olevasta palautejärjestelmästä tiiminvetäjät näkevät kaikkien omien tiiminsä jäsenten palautteet suoraan. Sen ansiosta toimintaan voidaan tarvittaessa puuttua myös henkilötasolla. Tämän näemme sekä yksittäisen työntekijän että koko yrityksen toiminnan ja sen kehittämisen kannalta tärkeänä.

Lämpöluxilla asiakaskokemuksia hyödynnetään sekä sisäisesti että ulkoisesti. Yrityksen sisäisessä viestinnässä korostetaan hyvää mieltä tuottavia positiivisia palautteita, samoin markkinoinnissa. Kriittiset palautteet puolestaan palvelevat toiminnan edelleen kehittämistä.

Lämpöluxin keräämiä asiakaskokemuksia on nähtävillä yrityksen verkkosivuilla sekä Youtubesta löytyvillä referenssivideoilla. Palautteet tuodaan esille aina siten, ettei niistä voi yksilöidä henkilöitä – ellei nimellisestä palautteesta sitten ole erikseen sovittu asiakkaan kanssa. Kokemuksia lukiessaan mahdolliset uudet asiakkaat muodostavat yrityksestä oman mielikuvansa ja sen perusteella ratkaisevat, kenet valitsevat oman remonttinsa toteuttajaksi.

Lue myös

2.3.2021

Ilmanvaihtoremontin hinta – Paljonko ilmanvaihtoremontti omakotitaloon maksaa?

Ilmanvaihtoremontin hinta koostuu monista eri asioista. Omakotitalon ilmanvaihtoremontin toteutus… Read More

Lue lisää
17.2.2021

Mitä eroa on painovoimaisella ilmanvaihdolla ja hajautetulla ilmanvaihtojärjestelmällä?

Vanhoissa omakotitaloissa ilma vaihtuu yleensä painovoimaisesti. Painovoimainen ilmanvaihto perustuu siihen,… Read More

Lue lisää
12.2.2021

Lämpöluxin joulukuun oviarvonnan voittaja!

Kävimme asentamassa joulukuun oviarvonnan voittajalle oven. Voitto osui Janne Löfgrenille… Read More

Lue lisää
11.2.2021

Lämpöluxin suurarvonnan voittaja on selvinnyt!

Arpaonni suosi Juvosen pariskuntaa Turusta. 💛⁠ Onnea voittajille! ⁠ Uudet… Read More

Lue lisää

KIINNOSTUITKO?

Kiitos! Olemme pian yhteydessä.

Äimäkuja 6, 90400 Oulu puh.
020 792 8110

Lankapuhelimesta 0,0835 €/ puhelu + 0,07 €/min
Matkapuhelimesta 0,0835 €/ puhelu + 0,17 €/min

Seuraa meitä:

Palvelut

  • Ikkunaremontti
  • Oviremontti
  • Autotallin nosto-ovi
  • Ilmanvaihtoremontti
  • Remontti palveluna

Tietoa meistä

  • Yhteystiedot
  • Lämpölux
  • Kokemuksia Lämpöluxista
  • Artikkelit
  • Työpaikat
[fts_facebook type=page id=321843701231877 access_token=EAAP9hArvboQBAIUiyTqLeo8llJk48O8T82ZCqa22gCJsfBqRAqBxEPtqVsuw9VymVvCiKpOTCctY6CFlZAuGxpZA7JIkG4dDPZCjb7rPIR2UohCtTnIzOEzENvV3AqSiLppVSaI55tExoeQwTtMCDMFUNZBNP1l1WQjxNiGBFKQZDZD posts=2 title=yes title_align=left description=no words=40 popup=no posts_displayed=page_only images_align=left show_follow_btn_where=above_title like_option_align=left like_box_width=500px hide_like_option=no]
[fts_instagram instagram_id=4080569019 pics_count=4 type=user profile_wrap=yes profile_photo=yes profile_stats=yes profile_name=yes profile_description=yes super_gallery=yes columns=2 force_columns=yes space_between_photos=5 icon_size=65px hide_date_likes_comments=no]
Rekisteriseloste Tietosuojakäytänteet Tietosuojaseloste asiakkaat
©2019 Suomen Lämpöikkuna Oy

AVAIMET KÄTEEN PALVELULLA
IKKUNAREMONTTI

alk. 75 €
/ kk

KEVÄT-
KAMPANJA

Tarjoamme nyt sinulle poikkeuksellisen mahdollisuuden ikkunaremontin toteuttamiseen kampanjahintaan. Kutsu suunnittelijamme käymään ja uudistetaan kotisi kerralla parempiin puitteisiin!

  • Ikkunaremontti asennettuna
  • 10 vuoden asennustakuulla
  • 5 vuoden tuotetakuulla
  • Sälekaihtimet kaupan päälle
  • Voimassa vain maaliskuun ajan

Jätä yhteystietosi

Soitamme sinulle ja sovimme suunnitteluajan kanssasi.