Ota yhteyttä – Asiakaspalvelumme auttaa

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Asiakaspalvelumme palvelee maanantaista perjantaihin klo 9-16 numerossa 050 3061 118.

Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen info@lampolux.fi

Voit myös katsoa usein kysytyt kysymykset, vastaus kysymykseesi saattaa hyvinkin löytyä sieltä.

Jos kysymyksesi koskee avoimia työpaikkoja, saat lisätietoa työpaikat-osiosta.

Jos kysymyksesi koskee yleisiä huoltoasioita, kannattaa tutustua ohje-ja huoltovideoihimme.

Lämpölux
Äimäkuja 6, 90400 Oulu

Jätä yhteydenottopyyntö

Ole yhteydessä. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Yhteydenotto

Lämpölux palveluksessasi

Usein kysyttyä

Askarruttaako joku mieltä? Alta löydät koottuna usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastaukset niihin. Jos et löydä etsimääsi, ota yhteyttä, niin autamme!

Lämpölux Asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 9–16 numerossa 050 3061 118.

Näytä:

  • Kaikki
  • Kysymyksiä ikkunoista
  • Laskutus ja aikataulu

Ikkuna- ovi- ja nosto-ovitilauksen asennusaika on lähtökohtaisesti siinä aikavälissä, joka asiakkaalle on postissa tulleella tilausvahvistuksella ilmoitettu.

Asennusaika määräytyy, kun asentaja ottavat yhteyttä muutamaa päivää ennen asennuspäivää, ja sopii tarkan aikataulun kanssasi.

Ulkolasin ulkopinnan huurtuminen

Ulkolasin ulkopinnan huurtuminen voi ilmetä joissakin sääolosuhteissa syksyllä ja kevättalvella energiatehokkaimmissa ikkunamalleissa. Ilmiö johtuu siitä, että ikkunat luovuttavat niin vähän energiaa ulos, ettei ulkolasi lämpene, jolloin se voi huurtua hetkellisesti. Tätä ei kuitenkaan katsota ikkunan virheeksi.

 

Ulkolasin sisäpinnan huurtuminen

Tuuletuksen yhteydessä on normaalia, että ulkopuitteen lasin sisäpinta huurtuu kylmällä säällä. Huuru häviää muutamassa tunnissa ikkunan sulkemisen jälkeen. Ulkolasin sisäpinnan huurtumista voi esiintyä myös rankkasateen tai muun poikkeavan säätilan jälkeen.

Jos ikkunan ulkolasin sisäpinta huurtuu jatkuvasti, varmista seuraavat asiat:

  • Kaikki sisäpuitteen lukot ovat suljettuina.
  • Sälekaihtimen nupit ovat paikoillaan.
  • Ikkunan tiivisteet ovat ehjät ja oikein paikoillaan.
  • Sisäpuite on säädetty oikein ts. tiiviste vastaa karmiin.
  • Ilmanvaihto on säädetty oikein. Ylipaineiseksi säädetty ilmanvaihto aiheuttaa huoneilman kosteuden tunkeutumisen ikkunan välitilaan aiheuttaen ulkolasin sisäpinnan huurtumisen.
  • Vesipellin päällä ei ole niin paljon lunta, että ikkunan alaosan tuuletusreiät peittyvät.

Mikäli edellä mainitut asiat ovat tarkistettu/korjattu ja ikkunan ulkolasin sisäpinta huurtuu edelleen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Ikkunan sisälasin sisäpinnan huurtuminen

Huonekosteus tiivistyy lasin pintaan ja voi talvella jopa jäätyä. Ikkunoiden huurtuminen on seurausta liian kosteasta huoneilmasta tai ilmankierron estymisestä ikkunan edessä. Siksi huoneilman suhteellinen kosteus ei saisi nousta yli 35 %:n lämmityskaudella.

Jos lämpöä ei suuntaudu riittävästi ikkunan alueelle, poista lämmönkierron esteet ikkunan lähialueelta. Jos ikkunat ovat syvennyksessä seinän sisäpintaan nähden, ne saattavat jäädä katvealueelle, jolloin niiden pintalämpötila laskee. Verhot, kukkalaudat yms. aiheuttavat ikkunan pinnan alueen kylmenemisen, jolloin kosteutta saattaa tiivistyä ikkunan pintaan. Ikkunan alla oleva lämpöpatteri edistää ikkunan toimivuutta. Ilmanvaihdon ilmavirtausten olisi hyvä olla suunnattuna siten, että ilma vaihtuu ikkunan edessä vähentäen ikkunan huurtumista.

Lasku tulee asennuksen jälkeen rahoitussopimuksessa määritellyn eräpäivän siirron mukaan (koroton ajanjakso luoton alussa). Koroton ajanjakso alkaa asennuspäivästä.

Rahoitussopimuksen kopio toimitetaan asiakkaalle tilausvahvistuksen yhteydessä.

OP:lla ensimmäinen lasku on aina täysin koroton ja kuluton. Myös Nordealla ensimmäinen lasku on koroton, mutta siihen kuuluu tilinhoitomaksu joka on luottorajasta riippuen 3.00 € – 12.50 €.

Pankki ehdottaa laskulla aina minimikuukausierää, mutta voit itse päättää lähdetkö lyhentämään velkasaldoa osissa, vai maksatko koko summan kerralla pois.

Mikäli haluat maksaa remontin kerralla pois, muuta ensimmäisen laskun summaksi koko kauppasumma. Näin ei tule ylimääräisiä korkokuluja.

Laskuerittely kotitalousvähennystä varten postitetaan automaattisesti noin kuukauden sisällä asennuksen jälkeen

Mikäli laskuerittely ei ole saapunut tai se on hävinnyt, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme uudelleen postitusta varten.

Huom. Laskuerittely kotitalousvähennystä varten ei ole lasku, vaan lasku toimitetaan asiakkaalle erikseen.

Lämpölux asiantuntija tekee huolellisen kartoituksen ikkuna- ja oviremontin tarpeista ja asiakkaan erityistoiveista. Ikkunat ja ovet mitataan tarkasti vanhojen aukkojen mukaan. Ikkunoihin liittyvät listoitus-, vesipelti-, ilmanvaihto-, ja eristeratkaisut kartoitetaan yhdessä asiakkaan kanssa. Asiantuntija esittelee sopivat ikkuna- ja oviratkaisut ja eri mallien lisävarusteet. Lopuksi asiakas saa aina pitävät kokonaistarjouksen sisältäen hinnan, aikataulun, rahoituksen, mittavastuun ja 20 vuoden takuuasennuksen.